Generatik Transformă Modul de Planificare a Campaniilor în Doar 20 de Minute!
Sursa poza si informatii: www.presasm.ro
București, 2023 – Cu o experiență de peste două decenii în publicitatea offline, Brand Management, o companie românească de vârf, a anunțat lansarea oficială a platformei Generatik. Această platformă digitală revoluționară transformă fundamental modul în care sunt desfășurate campaniile promoționale în spațiile fizice. Pentru prima dată în România, o campanie offline poate fi planificată în doar 20 de minute, nu 20 de zile, marcând astfel o schimbare semnificativă în eficiența fluxurilor operaționale pentru brandurile care doresc vizibilitate în spații publice.
Generatik este concepută ca un instrument complex care integrează toate etapele unei campanii: selecția locației, bugetarea, rezervarea, implementarea și monitorizarea. Platforma este rezultatul unei munci intense a unei echipe multidisciplinare de experți în tehnologie, inteligență artificială și comunicare comercială. Se adresează nevoilor reale ale brandurilor care activează frecvent în centre comerciale și alte locații strategice interioare, de la retail și FMCG (în special frumusețe și alimentație) la bănci, tehnologie, HoReCa, servicii financiare, divertisment, transport sau centre de fitness. Centrele comerciale sunt deja o interacțiune zilnică pentru milioane de consumatori și reprezintă un canal de comunicare din ce în ce mai valoros pentru branduri. Cu Generatik, planificarea unei campanii într-un mall devine la fel de facilă ca lansarea uneia pe Facebook.
Prin Generatik, Brand Management introduce o soluție intuitivă care economisește timp și resurse, oferind un control ridicat, trasabilitate și eficiență.
"Lansarea Generatik deschide noi oportunități pentru publicitatea indoor, punând la dispoziție un instrument care să depășească barierele logistice și alte impedimente ce au limitat anterior potențialul acestui tip de publicitate. Noi creăm contextul potrivit pentru accesul, optimizarea și scalarea campaniilor indoor, aducându-le în secolul XXI printr-o experiență premium pentru utilizatori", a declarat Laurențiu Jiga, CEO & Fondator al Brand Management.
Prima platformă care aduce eficiența digitală în publicitatea offline
Conform unui studiu recent realizat de Reveal Marketing Research, 27% dintre cumpărători consideră că publicitatea în mall-uri este mai eficientă decât cea la TV. 23% spun același lucru când compară reclamele indoor cu cele din social media. Având în vedere aceste date și automatizarea și eficiența pe care Generatik le aduce, mixul de marketing ar putea să se modifice semnificativ.
Folosind algoritmi de învățare automată, Generatik analizează comportamentul audienței în timp real, datele de trafic pietonal, istoricul campaniilor și prețurile pentru a oferi recomandări personalizate și relevante fiecărui brand. Platforma evoluează în mod constant pe baza comportamentului utilizatorilor, devenind din ce în ce mai precisă cu fiecare interacțiune. Această abordare face ca campaniile să fie nu doar mai eficiente, ci și din ce în ce mai previzibile.
"Am creat Generatik pentru a simplifica radical călătoria marketingului: date relevante, automatizare, claritate. Acum, publicitatea offline poate funcționa cu aceeași eficiență ca cea digitală", a explicat Laurențiu Jiga.
Platforma reflectă realitățile pieței de astăzi. În loc de săptămâni de planificare și zeci de emailuri, o campanie poate fi generată în 20 de minute și lansată în câteva zile. Generatik oferă brandurilor acoperire precisă și date concrete privind impactul estimat. De asemenea, dispune de o hartă interactivă cu spații disponibile, opțiuni de filtrare bazate pe buget, audiență, demografice, trafic pietonal, zonă și tip de locație. Planul media este generat automat în câteva minute, iar implementarea este gestionată prin platformă prin notificări și rapoarte de status.
Generatik este destinat în special companiilor cu bugete anuale de publicitate între 100.000 și 500.000 de euro, care caută un sistem de încredere, transparent și rapid. Sprijină și echipele de marketing care gestionează mai multe campanii simultan, căutând soluții automate de planificare și urmărire a performanței.
Generatik deja are parteneri activi din retail, fitness, clădiri de birouri și rețele comerciale și este în discuții avansate cu alți jucători cheie pentru extinderea acoperirii naționale. În același timp, sunt dezvoltate noi funcționalități pentru integrarea cu sisteme de raportare și instrumente de analiză a impactului campaniilor în timp real.
"Viziunea noastră pentru Generatik este una de creștere accelerată și inovare continuă. Suntem deja lideri în domeniul publicității indoor în România, iar acest produs ne consolidează și mai mult poziția. În primul an, ne propunem să integrăm 50 dintre cei mai activi jucători din segmentele cheie, cum ar fi mall-uri, centre de fitness și rețele comerciale. De asemenea, oferim acces freemium celor care se înregistrează până la sfârșitul anului, inclusiv funcționalități avansate de inteligență artificială și advertising intelligence", a conchis Laurențiu Jiga.
Brand Management este lider de piață în România în domeniul publicității indoor, cu o rată de succes de 99,5% în implementarea campaniilor naționale în peste 150 de locații de tip mall și altele.
Generatik se prezintă ca prima platformă online din România care simplifică planificarea, implementarea și monitorizarea campaniilor de publicitate indoor. Interfața sa intuitivă, datele demografice precise și algoritmii inteligenți permit interacțiuni rapide și eficiente pentru toți actorii implicați în publicitatea fizică – de la proprietarii de locații și agenții la branduri și parteneri de execuție.